Vic · Sant Hilari Sacalm · Girona en bicicleta
res

Reportatges

Projecte en dues parts, Vic · Girona per l'esquerra dels embassaments (passant per Rupit) i per la dreta (passant per Sant Hilari Sacalm).

Aquest cop fem la part dreta d'aquest projecte fent nit a Sant Hilari Sacalm. La Fonda Rita excel·lent tant en el tracte com en els serveis.

Guardem el cotxe a l'inici mateix de l'etapa, en concret a Sentfores. Farem les dues jornades de bicicleta i en acabar en Joan d'Aiguafreda ens vindrà a buscar amb el seu taxi (635.977.683) per a tornar-nos al punt d'inici.

La informació per a les rutes per una banda és pròpia i per la resta és treta de Wikiloc i repassada amb els mapes de Google i el Topo Catalonia. La ruta es pot fer amb una bicicleta atmosfèrica però és més dura que per la vesant de Rupit, en el nostre cas la opció va ser les bicicletes elèctriques, ja tenim una edat.

Dia 1 - Dimarts 5 d'octubre de 2021 - De Vic a Sant Hilari Sacalm

Després d'un petit tast de pedalar per una zona planera, comencem a pujar cap als pobles de la vesant nord del Montseny. Toquem de resquitllada les Guilleries, però la ruta és del Montseny. Passem per Taradell, Viladrau i Espinelves fins arribar a destí.

Pobles coneguts, amb el seu encant. Aquest cop la ruta és una mica més urbana, no estàs tant sol amb la natura. En arribar cap a Sant Hilari Sacalm, veiem que les bateries comencen a estar molt baixes i modifiquem la ruta per no tenir sorpreses, enlloc d'anar per una pista i els seus puja i baixa agafem directes la carretera que ens portarà fins al poble.

Etapa matinal, llarga, però som a taula a una hora prudencial.

Tarda de relax, té i xocolata desfeta en un bar i un intent de domino que no va reeixir, faltaven peces.

galfot001 galfot002 galfot003

Recorregut

Perfil de l'etapa

Descarregar Tracks
Día 1 - Vic · Sant Hilari Sacalm

Dia 2 - Dimecres 6 d'octubre de 2021 - De Sant Hilari Sacalm a Girona

Etapa sense massa història. A part d'alguna petita pujada inicial, la resta és tot baixada. Sols la pujada al Coll de Ruscall trenca aquesta tendència que ens portarà fins a Brunyola. A partir d'aquest poble ja entrem a la part més planera que ens portarà per Sant Dalmai, Aiguaviva i Salt fins a Girona.

De fet no entrem a Girona. Preveient problemes d'aparcament per a carregar les bicicletes i com que teníem coneixement d'un restaurant molt correcte, ens aturem a Salt.

Dinar Tranquil, en Joan va carregant les bicicletes i tornada cap a Vic sense incidències.

galfot004 galfot005 galfot006

Recorregut

Perfil de l'etapa

Descarregar Tracks
Día 2 - Sant Hilari Sacalm · Girona